DATA DE DESFĂȘURARE
6 APRILIE 2025
LOCAȚIE:
Cluj Arena
DATE LIMITE PENTRU ÎNSCRIERI:
Înscrierile online se fac până în 16 martie 2025 sau în limita locurilor disponibile.
START:
Start la ora 8:30 de pe CLUJ ARENA (acces tribuna 2 – dinspre parcul de joacă)
TRASEU:
Start – Cluj Arena – Splaiul Independentei – str Uzinei Electrice – Aleea Stadion – str G.Cosbuc – str Motilor – str P. Maior – str Napoca – str. Universitatii – str Kogalniceanu – str B.Novac – str. I.C. Bratianu – str Universitatii – bd Eroilor – str B.Novac – str I. Maniu -– Piata Unirii – str Napoca – str P. Maior – str Memorandumului – str 21 Decembrie (intoarcere la Prefectura) – str Memorandumului – str. E Isac – str. Baritiu (intoarcere intersectia cu Regele Ferdinand) – str. Cardinal I. Hosu – str G. Cosbuc – alee Parc Central – intoarecere alee Parc Central – str Cosbuc – Splaiul Independentei – intoarcere Opera Maghiara – Splaiul Independentei – Pod Napoca- str 1 Decembrie 1918 – intoarcere sens giratoriu benzinaria MOL – str 1 Decembrie 1918 – str Garibaldi – pietonala malul Somesului (latura Grigorescu) – Pod alb – pietonala malul Somesului (Parc Rozelor si Parc Iuliu Hatieganu) – str Pandurilor – Splaiul Independentei – Pod Garibaldi – str Muzicescu – str 1 Decembrie – Pod Napoca – Splaiul Independentei – Cluj Arena – Finish
Schimb ștafetă
Schimbul de ștafetă se face pe strada G.Cosbuc la iesirea din Parcul Central (în capătul dinspre Cluj Arena) și pe Cluj Arena, la aproximativ 150 m după linia de start/sosire.
Puncte alimentare:
- KM 3.9 / KM 25: APĂ + IZOTONIC
- KM 7.5 / KM 28.6: APĂ + IZOTONIC
- KM 11 / KM 32: APĂ + IZOTONIC + FRUCTE
- KM 16 / KM 38: APĂ + IZOTONIC + FRUCTE
- KM 18.8 / KM 39.9: APĂ + IZOTONIC + FRUCTE
- KM 21.3: APĂ + IZOTONIC
- SOSIRE: APĂ + FRUCTE + SNACKS
TAXA DE PARTICIPARE
Taxa de participare asigură dreptul de a participa la eveniment. Taxa este compusă din cheltuieli operaționale de înregistrare în baza de date a participanților, de validare, de atribuire număr, serviciul de cronometrare și de organizare a evenimentului, medalia la sosire, asistenta medicala.
Cont RUNNERS CLUB EVENTS SRL / Unicredit Bank IBAN: RO42BACX0000002309287000
- 650 LEI (01.11.2024 – 31.12.2024)
- 750 LEI (01.01.2025 – 15.02.2025)
- 850 LEI (16.02.2025 – 16.03.2025)
DACĂ TOATE LOCURILE ANUNȚATE SE OCUPĂ, ÎNSCRIERILE SE VOR ÎNCHIDE MAI DEVREME.
Participanții pot solicita:
- Restituirea taxei de înscriere până cel târziu la data de 28 februarie 2025 (mai puțin 30 lei). După această dată taxa nu se mai restituie.
- Transferul înscrierii către altă persoană până cel târziu la data de 28 februarie 2025
- Transferul între probe până cel târziu la data de 28 februarie 2025
După data de 1 martie nu se mai fac modificări în lista participanților (transfer între probe).
PACHET DE ÎNSCRIERE
Kitul nu este vandabil și nu este proprietatea persoanelor înscrise. Înscrierea în concurs asigură rezervarea unui kit care se înmânează fizic doar participantului la competiție.
- Număr concurs + chip cronometrare
- Tricou (mărimea tricoului va fi aleasă de fiecare participant, in momentul înscrierii. În funcție de producătorul tricoului, dimensiunle pot să difere. De asemenea, dat fiind faptul că înscrierile se închid ulterior plasării comenzii având ca obiect tricourile competiției, organizatorul nu garantează că mărimea tricoului din kit corespunde cu cea aleasă de participant in momentul înscrierii).
- Acces la clasament și rapoarte
- Diploma de finisher: se descarcă din aplicație.
- Medalie
- Asistență medicală
- Voucher 20€ la zboruri WIZZ AIR