WIZZ AIR CLUJ-NAPOCA MARATHON 2020 | EDIȚIA 10

În contextul limitării riscului de răspândire a infecției cu SARS Cov 2., având în vedere tendința ascendentă a cazurilor cu infecție Covid 19 în România din ultimele luni, numărul mare de infecții noi dar și de decese care au plasat România în zona roșie pentru multe țări europene

 Având în vedere numeroasele interdicții de călătorie către România precum și măsurile luate în continuare la nivel național de Autoritățile competente precum și de autoritățile locale

 Pentru a asigura sănătatea și siguranța noastră, a tuturor, și pentru a susține măsurile impuse pentru prevenirea extinderii epidemiei de COVID-19 în România.  

            ASOCIAŢIA CLUBUL SPORTIV RUNNERS CLUB, ccu sediul în Cluj Napoca, Str. Plopilor, nr 42, Cluj, având CIF 26485783 prin Președinte MORAR RADU HORAŢIU, adoptă:

DECIZIE

 

Art.1. Prin care se decide anularea desfășurării ediției a 10-a a Wizz Air Cluj-Napoca Marathon din anul 2020.

Art.2. Toate înscrierile, la oricare din probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020, validate până la data de 09 martie 2020, vor fi reportate pentru noua ediție a evenimentului ce va avea loc în data de 11 aprilie 2021.

Art.3. Persoanele înscrise la oricare din probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020, a căror înscriere a fost validată până la data de 09 martie 2020 și care nu reușesc să participe la ediția din 2021 pot cere, printr-o solicitare scrisă trimisă pe adresa de email office@maraton-cluj.ro până cel tarziu la data de 30 noiembrie 2020, reportarea înscrierii pentru ediția evenimentului din 2022.

            Art.4. Persoanele înscrise la oricare din probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020, a căror înscriere a fost validată până la data de 09 martie 2020, pot solicita transferul locului către o altă persoană sau către o altă probă din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2021 în mod gratuit. Transferul se face în bază unei solicitări scrise trimisă pe adresa de email office@maraton-cluj.ro pana cel târziu la data de 30 noiembrie 2020, prin care e va comunica proba sau persoana aleasă. Solicitarea va fi validată doar în momentul în care s-a finalizat procesul de înscriere pentru noua probă sau noua persoană comunicată.

            Art.5. Alternativ, persoanele înscrise la oricare din probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020, a căror înscriere a fost validată până la data de 09 martie 2020 și care nu optează pentru niciuna din variantele de mai sus, poate solicita rambursarea a 75% din taxa de înscriere achitată pentru Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020. Solicitarea se face în scris, printr-o cerere trimisă pe adresa de email office@maraton-cluj.ro pana cel târziu la data de 30 noiembrie 2020. Taxa de va restitui de către Asociație în termen de cel mult 30 de zile de la data desfășurării următoarei ediții a Cluj-Napoca Marathon organizată de Runners Club.

Art.6. Prezenta Decizie și măsuri se aplică în mod exclusiv pentru a reglementa condițiile de organizare a ediției a 10-a Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020, urmând ca pentru ediția din anul 2011 să se aplice în mod corespunzător Regulamentul de desfășurare a competiției, în vigoare la data desfășurării evenimentului.

 

Cluj Napoca,

04 septembrie 2020

 

ASOCIAŢIA CLUBUL SPORTIV RUNNERS CLUB

Prin președinte Morar Radu Horațiu