În contextul limitării riscului de răspândire a infecției cu SARS Cov 2., având în vedere numeroasele interdicții de călătorie către România, încă în vigoare, precum și măsurile luate în continuare la nivel național de Autoritățile competente precum și de autoritățile locale

            Pentru a asigura sănătatea și siguranța noastră, a tuturor, și pentru a susține măsurile impuse pentru prevenirea extinderii epidemiei de COVID-19 în România.  

 

            ASOCIAŢIA CLUBUL SPORTIV RUNNERS CLUB, cu sediul în Cluj Napoca, Str. Plopilor, nr 42, Cluj, având CIF 26485783 prin Președinte MORAR RADU HORAŢIU, adoptă prezenta:

DECIZIE

 

Art.1. Prin care se decide amânarea desfășurării ediției Wizz Air Cluj-Napoca Marathon din anul 2021, stabilită pentru data de 11 aprilie 2021. Noua dată a ediției este stabilită pentru luna noiembrie 2021, urmând ca data exactă să fie comunicată ulterior, într-un termen rezonabil.

Art.3. Persoanele înscrise până la această dată și a căror înscriere a fost raportată pentru evenimentul din 2021 rămân valabile și se raportează pentru evenimentul din luna noiembrie 2021.

Art.4 Persoanele înscrise la oricare din probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020 și a căror înscriere a fost validată și raportată pentru ediția din 2021 și care nu reușesc să participe la noua dată stabilită pentru ediția din 2021 (noiembrie 2021) pot cere, printr-o solicitare scrisă trimisă pe adresa de email office@maraton-cluj.ro până cel târziu la data de 15 martie 2021, raportarea înscrierii pentru ediția evenimentului din 2022.

            Art.3. Persoanele înscrise la oricare din probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020 și a căror înscriere a fost validată și raportată pentru ediția din 2021, pot solicita transferul locului către o altă persoană sau către o altă probă din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2021 – ediția noiembrie, în mod gratuit. Transferul se face în bază unei solicitări scrise trimisă pe adresa de email office@maraton-cluj.ro pana cel târziu la data de 15 martie 2021, prin care se va comunica proba sau persoana aleasă. Solicitarea va fi validată doar în momentul în care s-a finalizat procesul de înscriere pentru noua probă sau noua persoană comunicată.

            Art.5. Alternativ, persoanele înscrise la oricare din probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020 și a căror înscriere a fost validată și raportată pentru ediția din 2021 și care nu optează pentru niciuna din variantele de mai sus, poate solicita rambursarea a 75% din taxa de înscriere achitată pentru Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2020. Solicitarea se face în scris, printr-o cerere trimisă pe adresa de email office@maraton-cluj.ro pana cel târziu la data de 15 martie 2021. Taxa de va restitui de către Asociație în termen de cel mult 30 de zile de la data desfășurării următoarei ediții a Cluj-Napoca Marathon organizată de Runners Club.

Art.6. Prezenta Decizie și măsurile se aplică în mod exclusiv pentru a reglementa condițiile de organizare a ediției  Wizz Air Cluj-Napoca Marathon 2021 și se completează cu condițiile de desfășurare a competiției stabilite prin Regulamentul în vigoare la data desfășurării evenimentului.

 

Cluj Napoca,

15 februarie 2021

 

ASOCIAŢIA CLUBUL SPORTIV RUNNERS CLUB

Prin președinte Morar Radu Horațiu