1.0 WIZZ AIR CLUJ-NAPOCA VIRTUAL MARATHON 2020

ORGANIZATOR

SPONSOR OFICIAL

SPONSORI PRINCIPALI

INFO CURSE

DATA DE DESFĂȘURARE

8 noiembrie, 0:00 – 15 noiembrie, 23:59 , ora României.

LOCAȚIE

Locația poate fi aleasă de fiecare participant în parte.

PROBE

  • Maraton Wizz Air 42.2 km
  • Semimaraton Hervis 21.1 km
  • Cros Garmin 10 km
  • Cros Vaxicum 4 km

ÎNSCRIERI

Înscrierile se deschid în data de 15 septembrie.

Înscrierile de fac doar online, pe https://virtual.runnersclub.ro astfel:

  • Primul pas necesar este înregistrarea pe platforma https://virtual.runnersclub.ro
  • După crearea contului, este necesară logarea pe platformă
  • În panoul de comandă, se accesează evenimentul Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon  și se dă click pe butonul Register/Înregistrare
  • Se selecteaza proba dorită dintre cele disponibile în listă
  • Se alege modalitatea de plată: online sau offline
  • Dacă alegeți plata online, veți fi directionați către un procesator de plăți. Ulterior efectuării plății, veți primi un mail de confirmare a înscrierii din partea office@runnersclub.ro și un mail de confirmare a plății din partea procesatorului de plăți
  • Dacă selectați opțiunea de plată offline, trebuie să introduceți datele bancare solicitate în aplicație. Confirmarea înscrierii va avea loc în termen de 2-3 zile lucrătoraare, după ce primim confirmarea plății de la banca noastră.

Înscrierile se deschid în data de 15 septembrie.

Înscrierile de fac doar online, pe https://virtual.runnersclub.ro astfel:

  • Primul pas necesar este înregistrarea pe platforma https://virtual.runnersclub.ro
  • După crearea contului, este necesară logarea pe platformă
  • În panoul de comandă, se accesează evenimentul Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon  și se dă click pe butonul Register/Înregistrare
  • Se selecteaza proba dorită dintre cele disponibile în listă
  • Se alege modalitatea de plată: online sau offline

Dacă alegeți plata online, veți fi directionați către un procesator de plăți. Ulterior efectuării plății, veți primi un mail de confirmare a înscrierii din partea office@runnersclub.ro și un mail de confirmare a plății din partea procesatorului de plăți

Dacă selectați opțiunea de plată offline, trebuie să introduceți datele bancare solicitate în aplicație. Confirmarea înscrierii va avea loc în termen de 2-3 zile lucrătoraare, după ce primim confirmarea plății de la banca noastră.

DATE LIMITĂ PENTRU ÎNSCRIERI

Plățile online se fac până pe 12 noiembrie 2020. Plățile offline se fac până pe 10 noiembrie 2020. După aceste date înscrierile nevalidate se vor anula. Inscrierile se inchid pe data de 12 noiembrie.

LOCURI DISPONIBILE

Nu există o limita maximă a numărului de persoane care pot participa la eveniment.

START

Startul va fi luat oricând în intervalul 8 noiembrie – 15 noiembrie atâta vreme cât se respectă termenul limita de trimitere a rezultatelor, ora 23:59, în data de 15 noiembrie.

TRASEU

Traseul va fi ales de fiecare participant în parte.

PACHET DE ÎNSCRIERE

  • Număr concurs: se descarcă din aplicație
  • Rucsac Luanvi
  • Bandana Garmin
  • Bidon Garmin
  • Bandana Vaxicum
  • Gel antiinflamator Vaxicum
  • Acces la clasament și rapoarte
  • Import automat de date din Strava sau Garmin
  • Diploma de finisher: se descarcă din aplicație.

Medalie: se primește doar în cazul finalizării distanței de concurs la care participantul e înscris. 

Pachetele de concurs vor fi livrate în termen de maxim o luna de zile de la eveniment pe cheltuiala organizatorului.

TAXĂ DE PARTICIPARE

Taxa de participare: este de 79 de lei indiferent de probă și se plăteşte online sau prin transfer bancar.

        Cont Asociatia C.S. Runners Club / Unicredit Bank IBAN RO 51 BACX 0000 0009 0988 2000

Restituire taxă: Taxa se restituie pana la 10 noiembrie 2020 (mai putin 20 lei). Dupa aceasta dată taxa nu se mai restituie. De asemenea, taxa nu se restituie in cazul in care participantul a inregistrat cel putin o alergare din cadrul evenimentului.

Transfer către altă persoană: Nu se accepta transferul către altă persoană.

Transfer între probe: Se realizeaza transferul intre probe pana la inceperea evenimentului, 8 noiembrie 2020.

PREMII

 Se vor oferi următoarele premii:

Zece inscrieri la Wizz Air Cluj-Napoca 2021

Un ceas Garmin Forerunner 45

Două perechi de pantofi de alergare Mizuno (una de bărbați și una de femei)

Doua kituri cu produse de hidratare Isostar

Premiile vor fi alocate prin tragere la sorți finaliștilor evenimentului. Extragerea va avea loc în data de 20 noiembrie, iar câștigătorii vor fi anunțați pe pagina de Facebook si pe website-ul Runners Club.

DREPTURI DE AUTOR

Asociația Club Sportiv Runners Club este autorizată să folosească și să reproducă orice material care conține imagini cu participanții înscriși la eveniment.

PARTENERI

Sport Guru
Isostar

ÎNTREBĂRI ŞI RĂSPUNSURI

1. Ce este Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon?

Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon este o provocare de alergare virtuală în care vi se solicită să alergați distanțe din cadrul evenimentului: 42,2 km, 21.1 km, 10 km și 4 km. Scopul evenimentului este de a motiva și de a uni comunitatea alergătorilor în condițiile restricționării organizării evenimentelor în masă.

2. Când se închid înscrierile?

Înscrierile se închid pe data de 12 noiembrie.

3. Care este vârsta minima admisă?

Participanții la Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon – IndividuALL Running Series trebuie să aibă minim 16 ani împliniți la data de 8 noiembrie 2020. Înscrierea participanților cu vârsta între 16 ani și 18 ani se face prin completarea și trimiterea formularului de înscriere de părinții sau tutori legali ai copilului minor, conform specificațiilor de la punctele 2.13, 2.14 și 2.15 din Regulament.

4. Cum mă autentific în contul meu?

Toți participanții trebuie să fie utilizatori înregistrați pe site-ul  https://virtual.runnersclub.ro/ pentru a participa la eveniment. După crearea contului, este necesară logarea pe platformă. Din panoul de comandă, se accesează evenimentul Wizz Air Cluj-Napoca Virtual Marathon și se dă click pe butonul Register/Înregistrare, de unde se selectează proba dorită dintre cele disponibile în listă.

5. Cum mă pot califica pentru medalie?

Doar participanții care ating distanța la care s-au înscris vor primi medalia.

6. Pot sa fiu descalificat?

Organizatorul evenimentului poate respinge orice alergare care are date GPS suspecte (ritm mare nerealist, cum ar fi ritmul sub 3 min / km în orice moment în timpul alergării, etc.)

Organizatorul evenimentului are dreptul de a lua decizia de descalificarea a unui participant dacă consideră că acesta a folosit vreun ajutor extern în parcurgerea distanței (cum ar fi utilizarea unui vehicul) sau a înșelat în orice fel.

7. Când voi primi medalia?

Medaliile vor fi livrate în termen de maxim o lună de zile de la eveniment.

8. Cine primește diplomă?

Diploma va fi disponibilă pentru descărcare la finalul evenimentului pentru toți participanții care au parcurs distanța pentru care s-au înscris.

9. Care este distanța minimă care trebuie parcursă?

Toți participanții trebuie sa parcurgă minim distanța pentru care s-au înscris. Participanții de la proba de 42,2 km trebuie să parcurgă cel putin 42,2 km, cei de la 21.1 km trebuie să parcurgă cel putin 21.1 km, cei de la 10 km trebuie să parcurgă cel puțin 10 km, iar participanții de la cursa de 4 km trebuie să parcurgă cel puțin distanța de 4 km.

10. Ce aplicații mobile pot utiliza pentru a face dovada activității mele?

Puteți utiliza orice aplicație de fitness mobilă care furnizează următoarele detalii despre activitatea dvs. ca date vizibile public, pe care restul participanților ar trebui să le poată vedea.

– data și ora activității

– distanța parcursă în km
– durata activității

– ritmul activității
– harta activității

De asemenea, aplicația dvs. de fitness ar trebui să poată împărtăși toate informațiile de mai sus sub forma unui link de activitate publică sau URL pe care oricine poate face clic pentru a deschide și a vizualiza detaliile respective.

Unele dintre aplicațiile acceptate includ Strava, Garmin Connect, Runkeeper, Endomondo, MapMyRun, MapMyRide. 

Unele aplicații nu acceptă distribuirea datelor de activitate publică sub formă de link, și, prin urmare, nu sunt acceptate. Exemple de astfel de aplicații sunt Nike Run Club, Runtastic, Apple Health, Fitbit, Amazfit. 

Unele astfel de aplicații acceptă totuși exportul datelor de activitate către alte aplicații precum Strava, caz în care va trebui să configurați un astfel de export și apoi să trimiteți datele Strava exportate.

11. Cum pot înregistra și trimite datele activității?

AUTOMAT, inainte de inceperea alergarii prin conectarea contului STRAVA sau GARMIN

  1. Loghează-te în contul tău de pe https://virtual.runnersclub.ro/
  2. Dă click pe iconița de profil (în dreapta sus)
  3. Ți se va deschide un meniu unde găsești tab-ul Setări, pe care trebuie să dai click
  4. În noul ecran care se deschide, dă click pe tab-ul Aplicații conectate
  5. Bifează căsuța unde scrie Strava sau Garmin (daca ai cont Garmin) și urmează pașii solicitați
  6. Datele de activitate se actualizează în interval de cca o ora de la finalul activității.

 

MANUAL

  1. Loghează-te în contul tău de pe https://virtual.runnersclub.ro/
  2. Dă click pe tab-ul Activitate (în dreapta sus)
  3. Ți se va deschide ecranul de mai jos, unde trebuie să introduci manual următoarele date: Titlu (puteți trece numele probei de concurs), Data activității & Ora startului, Distanța (km)*, Durata activității*, Link-ul activității*.

Activitatea trebuie să fie publică, alfel aplicația nu poate prelua datele.

 

Trebuie să vă asigurați că toate linkurile dvs. de activitate sunt publice, astfel încât alți participanți la eveniment și administratorul de eveniment să poată vizualiza și verifica datele de activitate. Înscrierile manuale : Activitățile fără nicio dovadă de date, care nu sunt înregistrate folosind o aplicație mobilă sau dispozitiv GPS sunt permise, dar nu vor fi luate în considerare pentru niciun clasament de evenimente, rapoarte sau clasamente. Funcționarea aplicațiilor de utilizat: Pentru a fi eligibili pentru clasament, rapoarte și clasamente, participanții trebuie să alerge folosind o aplicație GPS acceptată sau un ceas GPS. Nu toate aplicațiile oferă o legătură de activitate publică și, prin urmare, nu pot fi utilizate dacă este cazul. Unele dintre aplicațiile noastre recomandate sunt: Strava, Runkeeper, Endomondo, MapMyRun, Garmin Connect, TomTom Sports . Importul automat de date: acceptăm importul automat al datelor aplicației dvs. dacă ați conectat contul dvs. Runners Club cu contul Strava din secțiunea Aplicații conectate de pe site-ul web. Dacă nu utilizați aplicația Strava, multe aplicații, ceasuri GPS și site-uri web permit exportarea activității înregistrate către Strava, lucru pe care îl puteți lua în considerare dacă nu doriți să trimiteți manual datele fiecărei activitati. Combinarea activităților GPS: Nu este permisă combinarea mai multor activități folosind instrumente online.

12. Sunt permise mai multe alergări?

Sunt permise și fiecare trebuie trimisă separat. Distanțele însă nu se cumulează. În cazul unor alergări multiple care, fiecare în parte,  îndeplinesc distanța de concurs la care v-ați înscris, se va lua în calcul cel mai bun timp.

13. Când vor fi importate datele mele din contul Strava sau Garmin?

Activitatea dvs. va fi disponibilă pe site-ul nostru web în termen de o oră  de la depunerea datelor sau disponibilitatea postării în contul dvs. Strava/Garmin dacă ați conectat contul dvs. Runners Club la ​​Strava/Garmin.

Dacă datele activității nu sunt sincronizate în contul dvs. în decurs de o oră, vă rugăm să trimiteți linkul de activitate și să introduceți manual datele

în aplicație sau site-ul web.