Regulament

6. Wizz Air Cluj-Napoca Marathon – Editia a VII-a, 9.04.2017

1. Generalităţi

1.1. Acest regulament se aplică participanţilor la evenimentul “Wizz Air Cluj-Napoca Marathon”

1.2. Organizatorul evenimentului este Asociatia CS Runners Club

1.3. Probele din cadrul Wizz Air Cluj-Napoca Marathon sunt deschise tuturor doritorilor, respectand conditiile impuse de oganizator

1.4. Înscrierea participanţilor se face prin înregistrare online pe site-ul www.maraton-cluj.ro

1.5. Prin semnarea formularului de înscriere sau bifarea căsuței corespunzătoare în timpul înregistrării online fiecare participant:

– declară că acceptă şi înţelege termenii şi condiţiile de participare la Wizz Air Cluj-Napoca Marathon, precum şi regulamentul competiţional

– îşi dă acordul ca imaginea sa sau alte date publice precum rezultatele obţinute, clasamente, să fie folosite în materialele de promovare a evenimentului, sub forma de fotografii, afişe, filme, interviuri etc. in mod gratuit şi necenzurat;

1.6. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a refuza înregistrarea şi participarea la cursă, din motive obiective, a vreunui participant;

1.7. Competiția se desfășoară în date de 9 aprilie 2017.

1.8. Inscrierile se fac pana pe 10 martie; validarile se vor face între 13 martie și 15 martie. După aceste date înscrierile nevalidate se vor anula.

1.9. Traseul competiției va fi anunțat în curând.

2. Obligaţiile participanţilor

2.1. Participarea la Wizz Air Cluj-Napoca Marathon se face pe proprie răspundere, în deplină cunoştinţă a capacității de a participa la eveniment, a stării de sănătate fizică şi mentală.

2.2. Fiecare participant este responsabil pentru propria securitate şi siguranţă. Organizatorii, partenerii, sponsorii, voluntarii şi personalul care participă la organizarea evenimentului nu sunt responsabili pentru orice fel de rănire, deces sau pagube de orice natură care pot surveni în timpul sau ca urmare a desfăşurării evenimentului.

2.3. Este recomandat ca participanţii să dispună de asigurare în caz de accidente valabilă pentru competiții sportive.

2.4. Participanţii au obligaţia de a asculta şi de a respecta indicaţiile/instrucţiunile organizatorului şi ale personalului de concurs.

2.5. Organizatorul poate interzice luarea startului sau continuarea cursei pentru orice participant dacă acesta se prezintă în stare de ebrietate sau este sub efectul substanţelor halucinogene, de slăbiciune sau epuizare fizică sau psihică.

3. Taxa de participare

3.1. Taxa de participare se plăteşte online sau prin transfer bancar.

3.2. Înregistrările online se deschid la data şi ora prevăzută de organizator pe site-ul evenimentului: www.maraton-cluj.ro.

3.3. Taxa de participare este :

Data/Proba 42,195km 21,195km 10,55km 4×10,5km 5km 2km
1 septembrie / Happy Day 80 lei 60 lei 50 lei 200 lei TBA gratuit
2 septembrie – 30 septembrie 90 lei 70 lei 60 lei 240 lei TBA gratuit
1 octombrie – 30 noiembrie 110 lei 90 lei 70 lei 280 lei TBA gratuit
1 decembrie – 31 ianuarie 130 lei 110 lei 80 lei 320 lei TBA gratuit
1 februarie -10 martie 150 lei 130 lei 90 lei 360 lei TBA gratuit

3.4 Atenție! Neplata taxei în trei zile lucrătoare de la efectuarea înscrierii duce la anularea înregistrării, cu posibilitatea unei înscrieri ulterioare.

3.5. În caz de neprezentare la start, abandon sau retragere din orice motiv, taxa de participare nu se returnează.

3.6. În cazul anulării competiţiei în situație de forţă majoră sau din motive care nu depind de organizator, taxa de înscriere nu se returnează. Organizatorul nu va suporta în nici un fel costurile adiacente (transport, cazare, masă, etc.) ale participanţilor.

Atenție! Numarul locurilor este limitat la 2700 de alergători (500 la maraton, 1100 la semimaraton, 125 echipe la stafeta, 600 la crosul de 10.55km). În momentul în care această limită este atinsă înscrierile vor fi închise. Pentru calculul numarului de alergatori înscrisi se iau în considerare DOAR alergătorii care au făcut dovada plății taxei de înscriere. Dacă această limită va fi atinsă înainte de 10 martie, înscrierile online vor fi închise și nu va mai fi posibilă achitarea taxei de înscriere în cadrul zonei Expo Maraton pentru alergatorii înscriși pe site, dar care nu și-au achitat taxa de înscriere.

4. Pachetul de înscriere

4.1. Include tricou oficial, numărul concurs, chipul cronometrare.

5. Categorii şi clasament

5.1. Participanţii se pot înregistra la următoarele probe:

  • maraton – 42,195 km
  • semimaraton – 21,0975 km
  • 10K – 10,55 km
  • maraton ștafetă – 4×10,5 km
  • cursa populară – 4 km
  • cursa copiilor – 400m, 800m, 1000m, 1200m

5.2. Se fac clasamente pentru probele de maraton, semimaraton, maraton ștafetă și 10,55 km (sunt considerate curse competitive).

5.3. Se premiază primii 5 clasaţi la probele maraton și semimaraton, primele 3 echipe la proba de maraton ștafetă (feminin, masculin, mixt) și primii 3 concurenți la crosul de 10,55 km.

5.4. Participantul la proba de maraton poate reprezenta și primul schimb la proba de ștafetă.

5.5. Echipele participante la proba de ștafeta sunt formate din 4 bărbați (echipe masculine), 4 femei (echipa feminine) sau mixte.

5.6.Traseul măsoara10,55km. Alergătorii la maraton vor parcurge 4 ture, cei de la semimaraton vor alerga 2 ture, cei de la 10,55 km și fiecare membru din echipa de ștafetă va alerga 1 tură.

6. Proceduri de concurs

6.1. Numărul de concurs

Numărul de concurs trebuie montat pe partea din fata a tricoului şi trebuie să fie vizibil pe tot timpul concursului. În caz de abandon numărul trebuie predat la punctul de control unde se anunţă retragerea din concurs.

6.2 Chipul de cronometrare

Chipul de cronometrare se află pe numărul de concurs și se poartă prins cu ace de siguranță pe tricou în față și vizibil. Participanții la ștafetă vor preda chipul coechipierului la fiecare schimb de ștafetă.

6.3. Startul

Startul se va da la data şi ora stabilite de organizator şi anunţate pe site-ul competiţiei. Localizarea zonei de start va fi publicată pe pagina oficială.

6.4. Retragerea din concurs/Abandonul

a) Retragerea din concurs din alt motiv decât cel de accident se poate face doar la punctele de control sau zona start/sosire. Concurentul care nu mai poate sau nu doreşte să continue concursul are obligaţia să se deplaseze până la cel mai apropiat punct de control sau la punctul de start/sosire, unde va preda numărul de concurs şi va fi considerat retras.

b) Concurenţii care se deplasează mai încet au obligația de a fi atenţi pentru a face loc celor care vin din spate, doresc şi pot să îi depășească.

7. Protecţia mediului înconjurător

7.1. Este strict interzisă aruncarea deşeurilor de orice fel, în orice loc de pe traseu, în afara celor amenajate sau la punctele de control.

7.2. Cei care nu respectă această regulă vor fi descalificaţi.

8. Echipament obligatoriu

8.1. Următoarele echipamente sunt obligatorii pentru fiecare participant care va fi prezent la start: pantofi alergare, echipament sportiv, număr de concurs (pus la dispoziţie de către organizator).

9. Reclamaţii/Contestaţii

9.1. Reclamaţiile şi contestaţiile se depun în scris comitetului de concurs în decurs de 1 ora de la închiderea oficială a cursei.

10. Modificarea traseului, alte decizii privind desfăşurarea concursului

10.1. Organizatorul poate modifica oricând traseul sau poate anula/opri competiţia dacă aceasta nu se poate desfăşura în condiţii de siguranţă.

10.2. Orice decizie va fi luată de comitetul de concurs sau de directorul de concurs.

10.3. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări asupra informaţiilor afişate pe site, a regulamentului sau a programului, etc. Aceste modificări vor fi aduse la cunoştinţa participanţilor cu minim 7 zile înaintea concursului, în cazul informaţiilor afișate pe site-ul competiție, sau cel târziu la preluarea numerelor de concurs pentru informaţii privind programul cursei.

10.4. Sunt de acord ca Runners Club sa procedeze la colectarea şi prelucrarea datelor mele personale (numele, prenumele, adresa de e-mail) pe teritoriul României, direct şi/sau prin împuterniciţii şi/sau partenerii contractuali ai acesteia în scopul de a participa la campaniile promoţionale şi de informare derulate de către Runners Club, în scopul promovării evenimentelor organizate sau co-organizate de Runners Club.